Szolgaltatasok.com Új szolgáltatás hozzáadása Kapcsolat
Szolgáltatás keresése:
Népszerű városok
Budapest  Debrecen  Pécs  Győr  Miskolc  Székesfehérvár  Szeged  Siófok  Kecskemét  Nyíregyháza  Szombathely  Budaörs  Tatabánya  Érd  Eger  Veszprém  Dunaújváros  Zalaegerszeg  Kaposvár  Békéscsaba
1112 Budapest, Rétkerülő Út 51. Levél: 1525 Budapest, Pf. 104

Dent-East Kft. térkép

Dent-East Kft.

Telefon: Telefon: 1 / 3194568 Fax: 1 / 3107096

Weboldal (dent-east.com)

Email cím: [javascript protected email address]

A Dent-East kft. 1989-ben alakult, kifejezetten fogorvosi berendezések importjára és hazai forgalmazására.
Dent-East – fogászat (nyugatról) keletre – így találtuk ki cégünk nevét.
A fogorvosi rendelőkben nélkülözhetetlen, elsőrendű gyártók által gyártott berendezéseket kerestünk és találtunk.

1989 nyarán kizárólagos forgalmazói szerződést kötöttünk:

az A-dec International, Inc. USA céggel egységkészülékek itthoni forgalmazására.

Az A-dec tanácsára

a Jun-Air dán kompresszor gyártó céggel szerződtünk
a W&H Dentalwerk Bürmoos gyártmányú kézidarabokkal, turbinákkal, mikromotorral komplettíroztuk A-dec egységkészülékeit

Ekkor találtunk rá a Nakaden Overseas Ltd. japán gyártóra, mely cégtől levegős depurátorokat vásároltunk, igen igen kedvező áron. Az első időben a legkedveltebb kis termékünk volt.

1990 januárjában döntöttünk a Trophy Radiologie France röntgen gyártó cég berendezései mellett és azóta is forgalmazzuk ezen francia gyártmányú fogászati digitális rendszereket, Kodak terméknév alatt.

1991-ben ismertük meg az angol Eschmann autokláv gyártót és a SES 2000 típúsú „Little Sister”-nek becézett kis autokláv igen sikeresnek bizonyult itthon

1993-ban állapodtunk meg a japán GC Corporation-nal fogászati fogyóanyag termékeinek, elsősorban az Fuji üvegionomerek kizárólagos forgalamzására. E kapcsolat igen széles palettává alakult azóta. Ma is a Dent-East adja a GC magyarországi forgalmának igen nagy százalékát. Ha azt mondjuk, GC, a magyar fogorvosok elsősorban a Dent-East-re gondolnak, főleg azért, mert ma is a legjelentősebb, szinte minden termékre kiterjedő raktárkészlettel rendelkezünk és azonnal tudunk szállítani, fogorvosoknak, fogtechnikusoknak egyaránt.

A palettánk folyamatosan változott, nem a gyártók váltogatása tekintetében, hanem mert gyártó hátterünk, külön külön mindegyik, világviszonylatban megahatározó fejlesztő és gyártó cégek és újabbnál újabb fejlesztésekkel jelentek meg a fogászati ipar igényes porondján. Új termékeik a megjelenéskor azonnal számunkra is hozzáférhetőek és így mindig a legkorszerűbb berendezéseket tudjuk kedves vevőinknek kínálni.

2002-ben a Micro Mega francia gyártó termékeinek kínálatát bővítettük. Jóllehet, levegős mikromotorjaikat a korábbi években már vásároltuk. A Micro Mega endodontiai termékei ma is jó kiegészítést jelentenek palettánkon.
Változatos kínálatunk van fogorvosi kis készülékekben a Parkell USA-beli cégtől, ezek igen kedvező árfekvésük és strapabíró kivitelük miatt keresettek itthon.

2007-ben két új gyártó termékeit vállaltuk fel:

TUTTNAUER – autoklávjai iránymutatóak a fejlesztés tekintetében, mivel nagy méretű kórházi és igényes laboratóriumi autoklávok fejlesztő és gyártó bázisán állva, asztali méretben valósították meg a nagy autoklávok tudását.
IMTEC, azóta 3M ESPE gyártó MDI – Mini Dental Implant - miniimplantátumai robbnatak be. Ez a termékcsoport 2007. novembere óta az egyik legdinamikusabban mozgó termékünket jelenti

2010. év során komoly felkészülés után, ISO 9001:2008 Minősítést kaptunk.

Ma, 2010. végén, húsz év fogászati piaci tapasztalat birtokában, úgy gondoljuk, hogy a magyar fogorvosok hasznára fejtettük ki tevékenységünket és eltökélt szándékunk továbbra is a hűségi alapelv megtartása mellett, folyamatosan új és új technológiák, megoldások keresése.

Legyen itt a vállalt ISO 9001:2008 Minőségpolitikánk „kőbe” vésve!

Szolgáltatás kategóriái

A-dec Fogászati Ergonómia
Valódi négykezes kezelés - kurzusok
2012.04.02.

A-dec LED - state of art - a fogászati lámpák csúcsán!

Új székházunk és bemutatótermünk címe:
1112 Budapest, Rétkerülő út 51.

Levél: 1525 Budapest, Pf. 104 (változatlan)
Telefon: 1 / 319 4568 (változatlan)
Fax: 1 / 310 7096 (változatlan)
E-mail: [email protected] (változatlan)
Weboldal: www.dent-east.com (átalakítás alatt)

Fogászati szaküzletünk címe:
H-1011 Budapest, Fő utca 29 (változatlan).
Telefon/fax: +36.1.2124863 (változatlan)
E-mail: [email protected]
Nyitva: munkanapokon 9-17 óra között

Népszerű szolgáltatások
Építőipar  orvos  vendéglátás  Szolgáltatás  étterem  fogászat  fogorvos  Kereskedelem  fogorvosi rendelő  Hotel / Panzió / Szállás  Egyéb  Étterem / Pub / Söröző  háziorvos  gyártás  Oktatás  fodrászat  Ipar  szerviz  hajápolás  kozmetika